Länge sedan sist?

Idag kom den!!! Hade nästan glömt den men nu så :P Tur att man hann beställa den. Höll på att glömmamen när Evve påminde mig sms:ade jag Camilla och hon satte med mitt namn på listan.....

Knappast nån som fattar att jag talar om KIPINÄ DVD:n va? Nåja, nu kanske ni fattar lite mer. Hade glömt vissa guldkorn som man nu fick se igen (Y) Jätteglad att jag beställde den. Nånting man kan spara och kolla på sen.

Annars hade jag tjejkväll/sleep-over i fredags-lördags. Vi hade jättekul, verkligen. Hann tala en massa, åt god mat, skrattade mycket och var ute och körde. Tyvärr böjade blinkers på vespan bråka efter att vi körde i regnet på fredag kväll/natt så just nu står den helt sönderplockad medan pappa håller på att fixa blinkers.....

Något mera vet jag inte riktigt..... Katarina kommer snart hit och hämtar mig (sabla vespa som inte funkar :() och vi åker till Macken för att äta. (Hon äter och jag är sällskap p.g.a. att jag redan ätit hemma, Pasta Carbonara a'la Malin ^^) Receptet maybe comes up later. På samma gång som det på pastasallad som jag lovade er för allt för länge sen.

Ha en bra kväll!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0