Ingen himmelsfärd, bara stress.....

Åh gud....

Det känns som att denhär dagen har varit typ 2 timmar lång :S Har knappt hunnit med något av vad jag ville hinna med och då har jag faktiskt hunnit med en del.... Jag har gjort mat (grisfile i mustapekkasås med potatis och pannacotta), skrivit ut bilder och plockat ihop dem till ett kort åt vår klassföreståndare Gösta, redigerat och skickat lite bilder till min bildkonstlärare Helena för att hinna få med dem bland det hon bedömmer, gjort några andra kort, fixat en film/ett bildspel som jag skulle ha klart, städat lite i rummet, ätit förstås och läst lite.

Nu måste jag få alla dedär korten färdiga (alla är typ nästan färdiga), göra två små till några rosor, få en låda omstylad och sen hoppa i säng.

Goodnight ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0