Classday

Idag spenderade vi sista dagen med klassen. Vi var hos Nadia där vi grillade, sjöng SingStar, tog bilder på klassen, lyssnade på Bergman då han sjöng, åt marängsviss och spelade charader. Inte nödvändigtvis i den ordningen.... Vi hade jättekul. Så synd att vi slutar på fredag :(

När klockan blev lite före 3 for alla hem så jag gick efter vespan till Katarina (låt oss tillägga att det regnade) och sen for jag till Blomstercenter och reserverade ett par rosor. Sen hem i regnet. Säger bara: Tack gode gud för min kameraväskas allvädersskydd ♥

Nu ska jag kolla genom lite bilder och sen städa lite tror jag....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0