Shopaholic ^^

Här kommer bilder av vad jag köpte i stan både i onsdags då jag var där med Katarina och Hanna och från i fredags då jag var där med Linda, min kusin :P

Onsdagens fynd:



Stickad tunika från H&M - 15 euro (Rea + ingick i ett "ta 3 betala för 2-erbjudande")



Mönstrad byxdress från H&M - 15 euro (Rea + ingick i ett "ta 3 betala för 2-erbjudande")



Mönstrade shorts från H&M - 7 euro (fick dem dock gratis eftersom H&M har ett "ta 3 betala för 2-erbjudande" där man får det billigaste plagget gratis)



Stickad bolero (märke ONLY) från loppis - 5 euro

Fredagens fynd:



Leggings med läderdetaljer från JC - 8.40 euro (Rea)



Svarta jeansleggings från Gina Tricot - 9.95 euro



Röd topp/tunika med texten "Dance As If You Just Don't Care" från Gina Tricot - 12.95 euro



Svart bandeau från Gina Tricot - 5.95 euro



Brunt bälte från H&M - 12.95 euro


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0