4 dagar sen jag uppdaterade sist.....

Och jag har hunnit med en del.

For till Jenny på tjejkväll där vi åt 3rättersmiddag på nobelfesten med Katarina som prinsessa. Vi hann klämma in en massa tjejsnack under måltiden också. MENYN: Till förrätt fick vi "sessobryö me laxröra", till huvudrätt kycklingwok med nudlar och råa morotsstavar + sweet chili sås och till efterrätt chokladmousse :P Se såg vi The Social Network a.k.a. "Facebookfilmen" som Katarina beskrev den. Hade sett den en gång förr och den rekommenderas :) Vi åt popcorn, kladdmuffins (a´la Malin OFC) och ostbågar + tror alla utom jag år MERA chokladmousse ^^ Sen såg Jenny, Kicka, Katarina och Annika Paranormal Activity med jag, Evve och Hanna var på datorn i Jennys säng samt skrev i "Tha Book" (Y) Sen gjorde vi oss klara för att sova, bäddade och lade oss. Somnade kanske nån gång halv 5 (???)

Vi vaknade, åt frukost, spelade Wii Sports, åt ananaspaj, diskade, spelade Guitar Hero på Wii, Katarina och Annika for hem, vi packade osv.... Allt i en salig röra :P Sen kom jag hem och gjorde inte mycket..... Såg Mission Impossible 2 ^^ Tom Cruise är officiellt en av mina favoritskådespelare efter att ha sett 2 Mission Impossible-filmer och Knight and Day :)

Sen var det nyårsafton...... På dagen for alla andra till stan och köpte ny säng åt lillebror, sen när de kom hem åt vi, såg 2 filmer (Next & Flight of the Phoenix), smällde 2 raketer, brände några tomtebloss och stöpte nyårslyckor (Y) Min blev en GOLFKLUBBA!!!! (Jenny, minns du att du ville gå på Green Card kurs med mig i sommar?? ^^)

Idag var jag till Katarina. Vi talade, såg på bilder, gick ut och gå♥ och lite annat. Sen for jag hem, åt och nu ska jag dricka glögg och se ännu en film med familjen...... (med Harrison Ford, mammas absoluta favvo ^^)

PUss och KRam och hoppas ert nya år blir SUUUUUUUPERBRA!!!!! (Y) ♥


Kommentarer
Jenny

nä int före nu , men no far vi noo :D

2011-01-01 @ 20:20:06
URL: http://jennyveronica.blogg.se/
katt

trevligt att du kom :)

2011-01-01 @ 20:59:48
emy

Nu har jag utsett vinnaren av dagens blogg!

Kika in och se om du vann :)

http://lippyys.blogg.se/2011/january/vinnaren-av-dagens-blogg-aaaaaar.html

Om inte, var med imorgon och tävla igen!

BLESS

2011-01-09 @ 00:06:31
URL: http://lippyys.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0