Stön.....

Det är SÖNDAG!!! Hur i hela friden gick veckan så fort?? Känns som att det var igår jag bloggade. Men det var i onsdags...... Hm, kanske man borde börja ta vara på tiden lite bättre?

I alla fall, i torsdags for endast jag på dansskola eftersom Katarina glömt sin plånbok och inte hade pengar till bussen :( Första stannade jag, Hanna och Katarina i skolan och det var meningen att vi skulle dansa men vi talade mest. Sen hoppade jag och K på med Maria som släppte av K i Malax och sen for vi till stan. Hon släppte av mig på ett ställe som fick mig helförvirrad och det tog en stund innan jag fattade hur jag skulle gå. Sen satt jag på Kipinä och läste finska ända tills de små som har lektion före oss tågade ut och Camilla kom jäktandes. Lektionen gick bra och det var kul att faktiskt kunna stegen :) Övning ger färdighet ^^ Sen väntade jag på Kipinä (kollade på Maria som har modern jazz efter mig, dom var BRA) tills klockan blev lite före 8 då jag gick till bussen. Hemma åt jag och somnade före 10 eftersom jag var helt slut.

I fredags hade jag träningsvärk som hette duga. Allt utom vaderna gjorde ont...... Marias gymnastiklektion + Dansskola = Träningsvärk ^^ Hade iaf geografiprov vilket gick OK hoppas jag. Sen kom Katarina till mig (Y) Vi gick till 8-market, bakade kladdkaka, kollade på Mary Poppins, drack Hello Kitty-limsa (Katarina drack det efter att jag smakat och kommit fram till att det var alldeles för sött för min smak) och pratade.

I lördags chillade jag mest, tog en promenad, gjorde maten och hann rita klart nästan hela modellen till Petras pulpetlock (Y) Sen idag ritade jag det helt färdigt typ och imorgon ska jag visa upp det för Helena och be henne fixa en grej jag inte klarar själv......

Annars har jag inte gjort ett dugg idag. Mest slappat, precis som man brukar på en söndag. Lovar att försöka bättra mig med bloggandet och lovar mig själv att försöka minnas att skriva i dagboken lite oftare. Det har gått snart 2 veckor sedan sist.

Hoppas ni sover så gott i natt ♥ Nu är det bara en vecka kvar till sportlov......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0