It's christmas :)))

Julen är över och så är också bloggpausen. Hoppas jag. All julklappsstress, all förväntan och all glädje är det med. Typ...... Känner mig helt ärligt som en urblåst ballong. Jag har sovit helt sjukt mycket och är ändå ganska trött. Just nu känns det som att jag vill att lovet aldrig ska ta slut. Hope it changes ;)

Men nu talar vi om något härligare. Jag är på ett av mina favoritställen i världen. Nämligen hos Katarina<3 :) Vi har talat om en massa, sen byltade vi på oss en massa och gick iväg till "hanlin" i blåsten. Där for strömmen två gånger, men den kom tillbaka lika snabbt som den for. Det var först när vi var halvvägs tillbaka som strömmen for på riktigt. Vägen blev helt sjukt mörk..... LÄSKIGT :S Vi kämpade oss hem i mörkret och den tilltagande stormen. Strömmen kom tillbaka först när vi varit tillbaka hos Katarina en stund. Sen gjorde vi pizza och baugette :))) Nu sitter vi bredvid varandra vid bordet och talar på MSN ^^

Katarina tycker jag är elak som stjäl hennes internet..... FÖRLÅT <3<3 Ni andra får hålla tummarna för att jag orkar fortsätta blogga ;D Ciao for now....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0