Dansskolan börjar igen!!!!

Min önskan om att sticka ut lite försvann igår i Seinäjoki då jag hittade en Fred Perry väska som var så stor som jag ville och som var min stil. Jenny har en likadan fast brun så jag känner mig lite som en "härmis" men nöden har ingen lag ^^

Imorgon får man anmäla sig till projekten (man väljer ett projekt som handlar om någonting, sen vecka 8 jobbar man med det och i april får man åka på en resa (som man betalar själv)). Tror jag tänker välja London (tvåårigt projekt så man får välja ett till) och sen Förintelsen. Hoppas bara att man har turen med sig då också....

Sen har jag videokonferans för min distanskurs i tyska imorgon. Jag har SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ingen aning om nåt och jag är supernervös. Sen lättar jag upp lite och avslutar med att åka på dansskola (börjar nu igen, såååååååååååååå härligt, har väntat såååååååå länge ^^). Borde sluta sitta här och somna någon gång så att jag vaknar i tid imorgon.

Sleep well! Ciao!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0