Promarkers!!!!

Idag fick min kreativitet sig värsta boosten. Jag blev jättesuperdupermegahyper inspirerad och kom på en massa som jag skulle vilja teckna. Jag har inte teckning före period 3 vilket är lite synd men jag kan ju rita hemma, right?

Eller ja, problemet är lite det att jag älskade blyerts förr, sättet man kunde sudda på och liksom få en massa olika nyanser på. What the hell, jag ritade ju ett helt modersmålsarbete i bara blyerts. Men efter det arbetet blev det ett porträtt av en av min mammas bästa väninnor och sen tog det stop. Just nu är jag inget stort fan av blyerts och jag vill lära mig något nytt, prova på något annorlunda.

Och då kom jag på en sak. PROMARKERS! Jag såg dem i Seinäjoki när jag var där med min gudmor på shopping och jag funderade på att köpa men sen ångrade jag mig. Jag menar, det verkade så svårt då. Hell, det verkar fortfarande läskigt svårt men jag vet att om jag bara tar mig tid att försöka hundratals gånger så går det till slut. Och jag vill verkligen lära mig. Det blir ju så snyggt av promarkers. Och jag har alltid velat klara av att rita med tusch.

Så imorgon ska jag gå och kolla till konstaffären i Vasa om de har några och sen öva, öva, öva,öva och öva :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0