Gone a week

Nu har jag inte bloggat på en vecka. Men det är inte mycket som har hänt. Här kommer en liten fill-in :P

+ I torsdags var jag till stan och hittade ett par snygga jeans och en klänning (som jag såg i Kokkola men inte fick fast så hittade jag den igen på REA i stan, så istället för 19.95 euro blev den bara 5 euro) på H&M
+ Mamma beställde klipptid åt mig till torsdagen och före det ska Katarina färga mitt hår (Y)
+ Vi for till min kusin på kalas igår (lördag). Jättekul att träffa henne :)
+ Mitt E.L.F.-paket borde komma nästa vecka (HOPPAS HOPPAS HOPPAS)
+ Nästa vecka blir det stan igen för att hitta saker tills skolan börjar
+ Min kusin har gymnasie-böcker som jag får köpa billigare
+ KIPINÄ-anmälningen är inskickad (Dance och Hiphop blir det :))
+ Jag BORDE ha fått lön denhär helgen
+ Har ännu en vecka sommarlov (fri från jobb)
+ Min kusin är i Solf till torsdag så henne hinner jag hälsa på
+ Katarina♥ är hemma igen (A)

- När jag ringde till gymnasiekansliet i måndags efter boklistan sa dom att kanslisten inte kommer före nästa vecka (alltså imorgon)
- Jag kollade min mejl och det verkar som att dom inte skickat mitt E.L.F.-paket än p.g.a. jättemånga ordrar
- Min plånbok har gått sönder (tur att man hittat en ny på Gina då ^^)
- Jag får inte reda på om jag får dra danskursen på Ö-M skola före fredag 12.8 (det är alldeles för sent enligt mig)
- Skolan börjar snart....

Idag borde jag städa rummet, måla det sista på lekstugan och åka på sista arbetsdagen (skulle åkt i fredags men då var vi på villan).
Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0