Franska

Sitter i skolan, det är fredag och snart börjar sista timmen. Har franska, sen ska jag hem och fast det är fredag vill jag inte hem för jag VET. Jag vet att om jag inte tar itu med tyskan över helgen kommer distanskursen att skita sig :s Det är rysligt mycket svårare att ta itu med en kurs när man vet hur mycket som väntar. När man har en kurs i skolan så vet man ju inte, man får reda på allt eftersom men i en distanskurs står allt på en lista, svart på vitt. Känns som att det är en vägg med en liten lite spricka som jag måste ta mig igenom. Tungt! 

Nu börjar franskan. Ciao!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0