Fight and when it gets hard, then fight even harder

Oh god. Som den idiot jag är så glömde jag helt bort tyskan nu i helgen.

Katarina kom hit och vi hade jättekul. Vi talade, for ut på midnattsfotografering, sen for vi en runda i Malax men vi for ganska snabbt hem igen för mitt styre blev enormt ostadigt och sen när vi kom hem upptäckte jag att jag hade fått punka på framdäcket. GREAT!!! Tidigare hade ståstödet också gått sönder så jag var inte direkt glad. Anyways, vi gick in, talade mer och sen bäddade vi ner oss för att sova. Tydligen hade jag talat i sömnen precis som jag brukar...... Hon sa att jag hade räknat från 1-20 på franska och sagt åt henne att flytta då hon tog för mycket utrymme. Låter som att det är så jag lär mig allt, genom att prata i sömnen ^^

Sen på morgonen tog vi det lugnt och hon for hem ganska snabbt. Pappa fixade min mopo på några timmar, fast jag trodde att det skulle ta typ 2 år men tre timmar senare var däcket helt och mopon stod hel och fin på sitt stöd (lite smutsig dock). På kvällen for jag, pappa och lillebror till tennisbanan i Malax och spelade. Eller mer övade på att serva och att få bollen över nätet, men det var kul :)

Idag har jag inte gjort ett dugg och sen för någon timme sen kom jag på tyskan. Och nu är jag verkligen stressad, för på onsdag ska den första inlämningsuppgiften vara inne. Så jag måste plugga nu ikväll, imorgon före och efter dansskolan och sen på tisdag och en del av onsdagen för att hinna :S Men det är så SVÅRT!!! Det är först när man inte har en lärare som vet allt bredvid som man förstår hur mycket man faktiskt bahöver dem, för det är inte lätt utan dem. Det här måste jag reda ut själv är jag rädd. För jag vill inte hoppa av. Och jag vill INTE misslyckas!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0