Dammsugardrömmen ^^

Gårdagen var fantastisk. Först gick jag till SubWay på mat och sen traskade jag iväg till KIPINÄ där jag bytte om och satt och väntade på lektionen. Hade jättekul och jag tror jag kommer att gilla hiphop, dock hade vi en vikarie så jag hoppas att den ordinarie är lika bra då :P Ser fram emot torsdagen och Dance-lektionen med Camilla. She's amazing och jag älskar hennes lektioner :)

Idag var det lite sämre dock. Katten väckte mig tidigt (hade en konstig dröm om att dammsugarslangen kom slingrandes runt mina ben så jag sparkade till och då hörde jag ett dovt Mjaof och fattade att det var katten ^^), sen när jag vaknade på riktigt så kändes hela kroppen slö, men inte skönt slö som jag tycker att träningsvärk ger utan konstigt trög och tung. Drog mig upp, gjorde mig klar och hann äta. Bussresan var inga problem men sen när jag kom till skolan så kände jag mig otroligt trött. Resten av dagen var en blandning av trötthet, stressighet och en del vresighet (inombords hada jag lite nog av en del, men jag sa inget för att det egentligen bara var min tröttthet som gjorde mig sur). Sen kom jag hem, for till handlin efter lite mat och annat och svängde via Jenny. Det var trevligt!! KÄnde mig lite mindre trött iaf och så fick jag kladdkaka. STORT PLUSS!!!!

Ska sluta tråka ut er med dagssbeskrivningen och göra något vettigt. Typ ta en dusch, dricka lite varm choklad, ta en promenad och försöka få lite gjort innan sömnen slår till. Hoppas på en bättre dag imorgon! Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0