Computer

Idag i skolan fick vi ut våra datorer. Så jättecoola (om man får skryta lite ^^). Anyways, funderade på att sticka till stan imorgon och försöka hitta något relativt billigt skydd åt den för jag vill verkligen inte låta den ligga löst i väskan. Är kanske lite onödigt att köpa ett fodral åt den när vi bara har den till låns i typ 2 ½ år men ändå. Något billigt borde man väl hitta. Sen lite mer skolgrejer behöver jag och en väska. Funderade på en ny Fred Perry före skolan men känns som så konstigt då typ alla jag sett har en eller har köpt en. Wanna be different ^^


Kommentarer
© sarastille

Nystart på bloggen, kika gärna in och lämna en kommentar om vad du tycker om den nya designen osv! :) Tack på förhand och förlåt om du inte gillar den här typen av kommentarer! Ha en bra kväll :)

2011-08-16 @ 20:23:03
URL: http://saramagdalena.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0