Little bit of this and little bit of that

Länge sen jag bloggade nu men datorn har stått oanvänd ända tills ikväll så ja.......

I onsdags cyklade jag till Katarina. Vi räfsade och talade en massa. Jättekul kväll men inga läxor blev gjorda. Men det gör inget.

I torsdags hann jag köpa en tröja på Gina Tricot före dansskola och nu börjar dansen falla samman riktigt bra (Y) Fick tag på två biljetter till slutuppvisningen och gick till min kusin där jag fick tillbaka min efterlängtade reflexskärm. Hon bakade sesamkakor. När jag kom hem hade mamma och pappa varit till IKEA i Tammerfors och mamma hade hittat lite lådor till mitt rum. 

I fredags var det Open Stage i skolan. Alla var jättebra och jag fick en rolig och spontan kommentar som värmde ända ner till tårna. När jag kom hem började jag spontanstäda.....

....och det fortsatte jag med ännu idag. Har i princip inte gjort något annat idag. Kört lite vespa och läst en bok.

Imorgon blir det typ inget annat. Katarina frågade först om jag ville komma med henne till Molpe men sen gick det inte. Hon undrade om vi kunde ta det en annan gång så varför vara onödigt besvärande? Jag menar, det är ju inte första gången jag stannar hemma för att inte vara till besvär så vad gör en gång till?? Jag klarar mig alltid. Livet är lite hårt ibland bara. Oh shit, and then that memory comes back.....


Kommentarer
Katzz

tänk inte på detdär minnet!!!!!!!!

2011-04-30 @ 23:45:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0