Tog av Evve

1. Tre namn jag lyssnar till: Malin, vännen och hödu ^^
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Jag vill oftast tro att jag är ganska snäll? (Hatar sånhär frågor för jag är jättedålig på att berömma mig själv)
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Jag är dålig på att berömma andra om de gjort något bra (och då har någon sagt till mig att jag är bättre än många andra.... Hmmmmm.....)
4. Detta är jag rädd för: Spindlar för att nämna något
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Musik, Dans och Vänner
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Gå ner i spagat (But I'll learn!!!), Se skräckfilmer utan att bli helparanoid i åtminstone en vecka och Sluta dansa (It's like a drug sometimes)
7. Detta tycker jag om att göra: DANSA!!!!! *surprise*
8. Detta vill jag göra just nu: Sova, det börjar bli sent....
9. Bästa känslan: Känslan jag får när jag dansar, nothing beats it (Samma sak som lycka, så mitt svar är lycka ^^)
10. Värsta känslan: Känslan av saknad, av att inte räcka till, av att ha sårat någon eller av att inte vara lika duktig/lika mycket värd
11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: Rolig, Glad, Omtänksam, Kärleksfull
12. Är jag kär just nu: ........
13. Jag vill gifta mig: Jo
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Bo i USA (och några andra ställen), Dansa i t.ex. någon dansuppsättning eller danstävling osv. & Skaffa en hund ♥
15. Min käraste ägodel: Står lika mellan min telefon (har all musik där och kan inte leva eller dansa utan den) och mina vita sneakers som jag just nu använder till dans
16. Något jag vill ha i present: Smycken av alla de slag och pengar (listan kan göras längre vid behov)
17. Detta har jag på mig just nu: Klassbyxor och en topp
18. Favoritkläder: Beror på var..... Hemma gillar jag att gå i mjukiskläder och i skolan kan jag gå i leggings och en topp eller mjukiskläder..... Allt beror på mitt humör, även färgerna på det jag använder den dagen
19. Favoritdjur: Katt OCH Hund.... Har aldrig haft hund men jag vill ha en och katt har vi nu :P
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Är ganska mycket av en allätare men metal och hårdrock och sånt har jag väldigt svårt att gilla (undantag finns säkert)
21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället: Selfish - Britney Spears (från hennes nya album Femme Fatale: Deluxe Version), Canned Heat - Jamiroquai (från filmen Center Stage) & I'll Never Love Again - Taio Cruz (får mig att tänka på något speciellt ^^)
22. Skola – roligaste/tråkigaste ämne: Roligast är Showdance (har inte det mera :( ), Gymnastik (oftast) och bildkonst. Tråkigast är fysik och kemi.
23. Stjärntecken: Skytt
24. En bok jag gillar: Som att välja en vattendroppe i havet, det går bara inte
25. En film jag gillar: Center Stage 1&2, Honey, Dirty Dancing och Knight And Day
26. TV-program jag gillar: Entertainment Now är bra; sen Gossip Girl, One Tree Hill osv.
27. Favoritdoft: Finns en speciell parfymdoft som får mig att tänka på dans men vad den heter vet jag inte
28. Detta äter jag gärna: Subway (best ever före dansskola♥)
29. Dricker helst: Mjölk (jag är världens mjölkmonster)
30. Favoritgodis: Plockgodis är bäst
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Hmmmm.... USA, England, Frankrike, Tyskland, Italien osv.
32. Färgen på mina ögon: Ibland blågrå och ibland grönbrun, de skiftar på något konstigt sätt ^^
33. Min längd: Tror jag stannat vid 176 cm
34. Jag tror på: .........
35. Jag spelar: Inget
36. Person jag beundrar: En bland många är min danslärare
37. Så här bor jag: I ett oftast stökigt rum
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Tror mamma slänger alla såna så knappast någon
39. Det här tänder mig: Oj, jag vet inte riktigt
40. Det här gör mig avtänd: Hmmmm.......
41. Favoritfärg: Diplomatisk som jag oftast vill tro att jag är så måste jag säga alla
42. Favoritcitat: Vet inte riktigt
43. En hemlighet jag vet: If I say it, then it won't be a secret anymore, now will it?
44. Den bästa present jag fått: Min systemkamera och min lillebror (fast han inte är född nära min födesledag och fast vi alltid bråkar så måste jag ju säga att jag knappast skulle klara det om han dog ♥)
45. Senast köpta skiva: Idol 2010
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Har alltid gillat mina ögon...
47. Det jag är minst nöjd över med mitt utseende är: Förr hatade jag då min underläpp var så mycket större än min överläpp men nu har jag kommit över det... Kan säkert skriva en bok om allt jag inte gillar med mig själv men ja....
48. Udda förmåga/egenskap: Ibland när något händer (kan vara vad som helst, någon säger ett ord eller gör något speciellt) så kan jag få en flash och sen vet jag att jag hört/sett/varit med om detta förr, i en dröm....
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En katt hahah
50. Två personer jag vill ska göra detta test: Katarina och Annika


Kommentarer
nadjaa

48. Udda förmåga/egenskap: Ibland när något händer (kan vara vad som helst, någon säger ett ord eller gör något speciellt) så kan jag få en flash och sen vet jag att jag hört/sett/varit med om detta förr, i en dröm....



he händer alla. e ji tå ena hjärnhalvon reagerar furi ande andra , så känns e som e sko som händ 2 ggr :)

2011-04-04 @ 20:20:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0