Tuesdays

Idag hade jag husse, religion, engelska och bildkonst. Fick tillbaka glädjen i att rita också (Y) Har varit såååååå orkelös på sistone.... Vet inte om jag hinner klart med allt dock. Pressen börjar kännas och jag har alltid varit tidsoptimist när det gäller sånthär. Kommer helt säkert springa runt sista veckorna och be att få gå från andra timmar för att hinna klart ^^

Imorgon blir det klassresa med 9:an till Tammerfors där vi ska shoppa, se på bio och lite annat. Vi åker ca 7 på morgonen och kommer hem där 12 tiden på natten. Mitt humör har åkt upp lite efter Korsnäs vistelsen men jag är fortfarande lite nere och nu känner jag mig lite sjuk till råga på allt. Har ont i halsen och just nu har jag också huvudvärk......

Nu ska jag tänja lite, dricka varm saft/varm choklad, gå i duschen och sen försöka sova. Blir ju tidigare väckning imorgon och undertecknad är väääääääääldigt morgontrött :S I alla fall, Sov sött alla!!!


Kommentarer
lovisa

Haft en bra helg?:)

Just nu har jag tävling på bloggen där du har chans att vinna en VALFRI bikini/monokini ur brandsinfashion.com's sortiment! klicka på länken för att komma till inlägget: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/april/vinn-en-bikinimonokini.html#comment

2011-04-11 @ 08:41:57
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0