Sickday

Vaknade imorse kl 6.50 prick med världens huvudvärk och halsont som tog priset. 6.55 ringde klockan men upp kom jag inte. 7.20 ringde jag mamma och "sjukskrev mig". Sen skickade jag meddelande åt mina kompisar och somnade om efter en stund. Halv 1 vaknade jag igen utan huvudvärk och med mycket bättre hals :O Gick upp, gjorde lite mat, sen åt jag och min lillebror som var ledig idag....

Fick inte åka till jennys på hennes tjejkväll för att mamma ansåg att jag inte skulle smitta ner någon.... Så jag har i princip suttit på datorn hela dagen. Men om hon hindrar mig från dansskolan imorgon, ja då är det droppen. Kommer aldrig ens att hända.

Igår hade jag en ganska lugn och definitivt rolig skoldag, åtminstone på slutet ^^ När jag kom hem tog jag datorn och telefonen och gick ut på verandan. Sen började jag på en ny dans.... Pappa hade lite gäster, eller han hade några som han bytte däck åt, så en av dem kom och kollade på då jag övade. Hon var jättetrevlig. Sen kokade jag lite kaffe åt dem och gick ut på en promenad efter maten.....

Har inga vårbilder ännu.... Får bli en vinterbild ist :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0