Schoolwork VS. Katarina's place??

Idag har jag varit ute och cyklat!!! Ända till Yttermalax!!!!! Träffade Katarina och vi snurrade på runt Pixne typ. Talade om en massa och skrattade. T.ex. *gul bil-smile*, "hm hm- moments" och alla crazy "småkiddar". Sen cyklade jag hem igen. Just nu tvångsmatar mamma mig med äpple för att hon är rädd att jag ska försvinna :P

Imorgon borde jag göra en hel drös med skolarbete men Katarina lockar med att jag ska få komma och se på henne då hon krattar gräsmattan. Vem vill INTE göra det?? Jag gör det lika mycket för motionen som för sällskapet. Kanske mer för sällskapet då :) Blir en massa teoritimmar imorgon så jag skulle egentligen inte orka göra allt skolarbete imorgon men jag är väl kanske tvungen? På torsdag blir det ju dansträning och sen på fredag kanske Molpe? Katarina?


Kommentarer
Katti

Ja vill ti Molpe!! :D Men vi måste "spinna vidare på tanken" som ja läst nånstans nångång....

2011-04-27 @ 06:47:55
-

bantar du ?!

2011-04-27 @ 16:23:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0