K:näs.....

Guess where I'm at?? K:näs!!!! Hos Hanna....

Igår kom vi hit efter skolan, sen for vi till Sale! efter tortillas och baugetter och gjorde det + att pellfolk hade pizza. Vi åt, Evve kom och vi pratade. Sen for Evve till Kicka och vi for till Molpe, via Korsbäck för att kolla var Kicka bor. I Molpe var vi hos Jesper och gick sen ut ochgå. Slutade med att jag och K stod och talade med Erik före vi for hem. Hos Hanna somnade vi ganska fort.

Imorse vaknade vi, jag hade ont i magen men fick en burana så det gick om och nu funderar vi på att åka till Molpe igen. Annika ska med denhär gången. Just nu chillar vi och Hanna har rökelse. Yeeeee!!!!

I förrgår hann jag inte blogga efter dansskola men det var jätteroligt. Vi hade en annan lärare som hette Elias och vi fick prova på locking (Y) Han var jätterolig!!!!

Hann aldrig skoja med någon igår på första april men gick inte på något heller så det var lugnt :P Ha det bra. Ciao!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0