Easter

Har varit lite fullt upp nu över påsken....

I fredags for vi till solf. Där for jag, lillebror och min kusin Linda ut på en cykeltur/fotorunda. Hann hitta världens bästa hus att fota (tyckte jag iaf) och så hann jag fota kyrkan och gravgården lite. Sen skulle vi hem igen. Och då small det. Så cykeln som jag och lillebror använde fick punka och vi fick lov att gå. Hann ut på en promenad efteråt också när vi kom hem.

I lördags vaknade jag sent och sen var det bara att duscha och göra sig färdig. Off to K:stad! God mat var det och Puck var ju så gullig. Pussarna haglade ^^ Efter maten blev det en promenad med Puck och sen kaffe. Klockan 10 bar det av hemåt.

Söndagen var lite slöare. Pappa fick iaf igång vespan så jag snurrade på lite här hemma. Sen drog mamma ut mig på en liten cykeltur och jag hann dansa lite på kvällen.

Idag har jag också varit ganska slö. Tagit igen mig lite inför skolan imorgon och kört vespa. Lillebror provade att sitta på lite..... Kom fram till att jag glömt reflexskärmen i solf också men Linda tog den till stan så jag får den på torsdag. Great!

Nu blir det sängen, men först ska jag plocka ihop lite till imorgon och ta en dusch. Godnatt!!!!!


Kommentarer
Katt

Imn e det soligt, ut och cykla? :D

2011-04-26 @ 08:19:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0