Wondering....

Gick just igenom min BlogLovin. Har haft över 1000 inlägg i någon vecka nu och det började störa mig. Nu är jag nere i ca 750 ^^ Och det är bara typ Kenza, Kissie, Paow, Dessie, Foki, Blondinbella och GOSSIPS.SE. Dem följer jag mest "på skoj" så jag tänker bara ta på knappen "Markera bloggen som läst" och sen se om jag orkar fortsätta följa dem :PPP

Men tillbaka till min poäng med inlägget. När jag gick igenom vissa bloggar så var det flera som beklagade sig över Sverige Demokraterna och över att dom kommit in i riksdagen. Men så var det en bloggare som sa en klok sak. Eftersom alla andra partier bara klagat på dem så kanske det fanns vissa som röstade på dem bara för att visa dom andra partierna. Själv fattar jag inte riktigt uppståndelsen. Men jag är ju inte svensk så jag ska INTE uttala mig om vad jag tycker för jag är heller inte så insatt i politiken. Särskilt inte Sveriges ;))))

Nån svensk läsare som känner för att förklara??? Om ni nu är lite insatta vill säga......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0