Well, why not.... I could try :P

Kemiförhör. Massa konstiga matteuppgifter. Musiklyssning. Klasströjsbestämmelser. Samhällssnack. Studiehandledningstest. Finskatext. God mat. Skojiga raster.

That pretty much describes my schoolday. How was yours?? Sen kom jag hem, åt och nån gång kom Jennie hit. Kulkul!! Vi pratade lite om allt och inget. Sen for hon hem :/ HAr hunnit sticka flera centimeter också :P Imorgon blir det mycket tillval och två andra timmar.

Caroline, jag behöver ett mail med önskemål och om du vill ha, bilder. Skicka det till [email protected]. Jag kan inte lova något men jag ska försöka. Tack för berömmet :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0