Off to bed

Imorgon blir det löptest. Usch fy och blä men jag antar att jag måste försöka mitt bästa. Maria tog typ livet av min mage idag. Mina magmuskler existerar knappt mer. Sen började vi på en ny dansrutin som verkar helt insane. Maria gjorde en konstig dans efteråt som jag verkligen hoppas att vi inte ska använda. Någonstans finns det en gräns.

Jag har även fotat idag. My inspiration is back and I hope it's here to stay. Men jag saknar Photoshop som f*n. Vad ska man nu använda?? Blir väl oredigerade om jag inte hittar något annat. Any tips??

Hoppas verkligen ni haft en bra dag och får en även imorgon. Ciao people!!!

 

Litet smakprov, den är oredigrad men jag tycker den duger ändå. Orkar inte leta fram någon bättre. Klockan är ändå 12.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0