Min första PRAO dag......

Ett konstaterande: JAG och KNIVAR går inte ihop. Någon som vill gissa vad jag gjort??? Jag har förstås skurit mig. Hela 3 gånger. Första gången råkade knivspetsen picka hål i vänstra handens långfinger på sidan. Andra gången skar kniven in i pekfingerspetsen på vänster hand och tredje gången skar den så att det tog i tummnageln och lite i skinnet på vänstra handen. Annars har jag väl klarat mig ganska bra. Har bränt mig på högra armen också. Men allt detta betydde egentligen inget när jag fick ett meddelande klockan 1 som var så superguligt. That made my day!!! Jag var superglad resten av dagen ;))) TACK ♥



Togs imorse före jag for på PRAO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0