Just hemkommen efter en joggingtur....

Gudars om int de e skönt att va ut o spring. (MALAXDIALEKT)

Jag är otroligt dålig med det här med motion. Tänker i alla fall försöka börja nu igen. Sist slutade det med en enorm skoskav. Sen blev jag sjuk och fick en massa slem i halsen då jag skulle springa. Sen blev det sommar och då blev det lite sisådär (Molpecyklingarna var i alla fall ett plus, TACK KATARINA för att du stod ut med mig xD). Men nu SKA jag börja igen. Nåja, tillbaka till poängen med inlägget.

Det är otroligt skönt att springa. PÅ KVÄLLEN!!! På något sätt känns luften renare (kan ha något att göra med dagg och sånt?) och jag har lättare att andas. Mörkret är också ett plus. Folk har inte lika lätt att se vem man är. Musik är ett MÅSTE annars går man under. Eller sällskap funkar också men då ska man gå, jag klarar inte av att springa med sällskap. Vet inte varför.

Någon mer än jag som tycker bäst om att springa/gå/jogga (eller vad ni nu gör) på kvällen????


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0