I'm so nice....

Wow.... Mamma hade inte ens väntat sig att jag skulle dammsuga och bara skojade när hon sa det imorse. Men jag gjorde det ändå. Hon blev glad. Och jag fick lite extrapoäng :P Hoppas jag slipper åka till skogen nästa lördag om jag fortsätter såhär. MY WORST NIGHTMARE = SKOGEN!!!!! Jag går gärna runt och fotar men att släpa stockar och sånt är inte riktigt min grej......

PRAO imorgon. Mamma vill att jag cyklar. Jag funderar på det. Kanske blir så. Kanske inte. Beror på vädret. Och på mitt humör. Men kanske man skulle cykla iaf. Jag tog mig inte ut och springa ikväll så jag borde cykla. Kanske man skulle hoppas att vädret är bra så att jag kan cykla?? Det blir ju ändå billigare. Och bättre för min kondis......

Försöker få pappa att fatta att han ska fortsätta skriva ut CD-skive omslaget jag håller på med. Har bara framsidan + insidan ännu och jag behöver baksidan och två CD-omslag ännu. Har försökt med den tysta metoden men nu ska jag säga åt honom. Han kommer ändå aldrig att fatta om jag inte säger. Nackdelen med min pappa.... Han fattar inte det uppenbara ibland :PPPP 

Hoppas ni får en bra dag imorgon ;))) KRAM!!!!
(Och en extra kram till Jenny som har extrem muskelvärk efter hokkilägret, hoppas det blir bättre vännen ♥)



FAIL, det är varm choklad

Btw, en sån ska jag göra nu och sen ska jag tvinga pappa att skriva ut det sista (hatar att skrivaren inte funkar ordentligt vilket gör mig rädd att ha sönder den och därför är det bäst att ha pappa att göra det :S)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0