Filmdagen nr. 1

Igår såg jag på flera filmer. Vissa hade jag sett början på, andra slutet och några såg jag hela filmen från början till slut.

The Young Victoria
(såg slutet på den, såg början i torsdags) = jättebra film, I liked it och Emily Blunt passar i huvudrollen
Saturday Night Fever (såg början) = fattar verkligen inte poängen riktigt; okej, John Travolta var snyggre förr men filmen har konstig handling och jag förstår inte vad "the fuzz is all about"
Center Stage (såg hela) = Bra film och jag gillade handlingen men jag fattade mig inte riktigt på baletten, alla såg ut att vara riktigt bra fast vissa inte var det? Guess I don't have the eye for those things :P
Step Up 2 The Streets (såg hela) = Bra film, rolig handling, snygg kille och super koreografi. What more is there to say?

Sen hann jag med en promenad också. Och gjorde omelett. That pretty much describes my day :P How was yours?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0