dot dot dot

Idag har varit en "jag har inte gjort något-dag". Datorn har varit enda jag ägnat speciellt mycket tid åt. Jag har ätit. Jag har stickat (som Jenny sa i fredags: "Mommostatusen höjd" elr något liknande). Jag har tänkt. Jag har lyssnat på musik. Igår städade jag rummet. Måste medge att det är skönt att det är rent. Vilket det inte kommer att vara så värst länge. Igår hade lillebror kalas också. Var väl okej. Fick träffa min kusin iaf. Funderar på att gå en promenad. Om jag inte upptäcker att telefonen är död. Då vet jag inte om jag vill gå. Musik eller sällskap är ett måste på promenader. Och nu orkar jag inte skriva mer. Kommer det ett till inlägg?? Svaret får bli kanske. Beror på om jag blir på bättre blogghumör eller inte.

Btw, jag vet något ni inte kan klå så lätt. Över 870 inlägg på BlogLovin. Beat that!! :P


Kommentarer
Jenny #50

he sku ja no int ork läs igenom , men sedan då , om de kmr över 300 nya inlägg fö mej raderas de ! :o ...

2010-09-12 @ 19:34:46
URL: http://jennyveronica.blogg.se/
Caroline

Hej hej!

Vad fin blogg du har♥

Skulle du kunna göra en bloggdesign till mig?

Tack ändå!♥

2010-09-12 @ 22:19:13
URL: http://onlllyme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0