Books I wish I had

Ursäkta att man vill bli lite älskad av Johanna Thydell

Hungerspelen av Suzanne Collins

Saknad: Jennie 3 år, Vad hände med Jennie? & Måste Jennie välja? av Caroline B. Cooney

Farsta fritt fall av Ulrika Lidbo

Skärseld av Simon Stranger

Piraternas fånge av Emily Diamand

Tretton skäl varför av Jay Asher

Synvilla
av Karina Berg Johansson

Komma över, Känslan av att hoppa & Ett litet hål i mörkret av Ingrid Olsson

Innan jag dör av Jenny Downham

Livet på en kylskåpsdörr av Alice Kupers

Jag är kvar hos er av Peter Pohl

Om jag stannar
av Gayle Forman

Frost av Maggie Stiefvater

Airhead, Att vara Nikki & Jagad av Meg Cabot

Macindaws fästningFången i Arrida, Cornmels Kungar & Sårad i Ödemarken av John Flanagan

Älskade Danny av Linzi Glass

Alla 6 Emma Harte-böckerna av Barbara Taylor Bradford

Modellsommar av Paulina Porizkova (supermodellen som bl.a. varit domare i Americas Next Top Model)

Konsten att vara otrogen på Facebook av Gunilla Bergensten

Utvald & Svart Ängel av P.C. Cast & Kristin Cast

Om man ändå hade en miljon.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0