Alla säger grattis....

till min lillebror :P Han fyller år idag i alla fall. En telefon ska han få. En Samsung Jet vill han ha och när vi kom till Elgiganten hade dom inga i lager. Ingen annan affär sålde Jet överhuvudtaget så han får vänta en vecka på den.

Har haft showdance idag. Mina lår fick sig en rejäl omgång av Maria som verkligen inte gav sig. Tiden får utvisa om jag kommer ur sängen imorgon. Sen hade vi fotbollsuttagning. Vi var ca 21 men hon behöver max 16 så några faller bort. Kändes som att jag inte klarade mig så bra så jag vet inte om jag ska hoppas eller inte. Sen har dagen varit precis som alla andra onsdagar i övrigt. Och den fortsätter så. Jag ska knappast göra något speciellt. Kanske en promenad nu när jag har slutat att ha i halsen. ONLY TIME WILL TELL!!! See ya all!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0