Turn Back Time

Everybody - Backstreet Boys

 

I Want It That Way - Backstreet Boys

 

All I Have To Give - Backstreet Boys

 

Incomplete - Backstreet Boys

 

Om inte dethär brings back memories så vad gör?? Pappa spelade dessa jättemycket när jag var liten så jag är typ uppväxt med dem. Jag minns när jag hade kalas så spelade pappa alltid musik på sin dator (inte bara Backstreet Boys, annan musik också) och det var alltid jättekul och jag tyckte det var coolt att pappa kunde så mycket om datorer. Idag kan jag mest om datorer och pappa måste fråga mig ^^

 

Men herregud om man inte önskar ibland att man var den lilla flickan på 6-8 år som tyckte pappa var jättecool när han kunde så mycket på datorn och att han var så bäst. Hon som inte tänkte lika mycket och hon som inte hade lika många problem. På den tiden var man vän med alla och på kalasen var man jättemånga. Man lekte mycket, brydde sig inte lika mycket i vad andra tyckte, körde sitt race och tog dagen lite som den kom. Då fanns det inte lika många intriger, sneda blickar, ogillande miner, syrliga och bitska kommentarer, lögner och falskspel. Det var en enklare era helt enkelt.

 

Vissa dagar vill man bara växa upp, blir stor och få bestämma själv medan man andra dagar bara vill vara liten igen då allt var lika enkelt som vad man gjort på dagis och då man barättade allt för mamma och pappa på ett ärligt och rakt vis.

 

Men sen måste man ju nämna att om man inte växt upp skulle man heller inte ha fått möta alla fantastiskt underbara människor man träffat genom åren. Vissa har bara passerat, andra har glidit ut till kanten och några finns alltid där ♥ Love Ya All!!!!



Kommentarer
fowzie

sv ja jag lyssnar på deras gamla

2010-10-22 @ 12:32:05
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
erikaolsson

jädrans i min gata vilken fin blogg du hade, tummen upp på designen! :D

2010-10-22 @ 13:36:23
URL: http://erikaaaolsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0