Todays news

Vi kör lite dagens plus och minus här nu då...

+ Jag fick 10 i matteprovet (Y) (och Britt sa att man då har chans på 10 i kursen :)) HAPPY OR WHAT???!!!
+ Maria var i skolan idag, så vi hade showdance som vanligt = That made my day
+ Jag fick 9- i moddeprovet (helt okej prestation men Petras skala var lite konstig :S Nathalie hade 9+ och bara 1 ½ poäng mer än mig....)
+ Ann-Cathrine hade hittat en gubbe = ONE more to go!!!
+ VI HAR INGET MK-TEST IMORGON!!!! (det är någon företagarmässa i skolan så....)
+ Engelskaprovet gick ganska bra, hade bort lite men är inte beviken på mig själv

- Jag har ingen prao plats ännu -.- (Imorgon är deadline :S)
- Min necessär försvann imorse (jag gick bort för typ två minuter och sen var den borta :O Men jag har inget minne av om jag tog med den eller om jag lämnade kvar den :S)
- Min stortå började göra ont under (har troligen dragt den mot golvet på showdance och fått nån form av brännskada)

Nu ska jag leta efter den sista jäkla gubben och sen sammanställa alla och få läxorna gjorda tills imorgon. Ska även hinna läsa klart Ondskan (av Jan Guillou).

Ciao på er!!!
Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0