Tänk till lite någon...

När jag gjorde min förra design så funderade jag lite på en musikspelare på bloggen. Det blev dock aldrig någon men jag läste ändå inlägget på DDB's blogg om musikspelare på bloggen. Han tyckte att om man skulle ha en så skulle man göra så att den som läser bloggen själv kunde välja om han/hon ville lyssna på musiken. När jag nu surfade runt på olika bloggar kom jag till en blogg som inte hade så utan musiken började spelas då man startade sidan. Jag höll på och läste något i en annan flik och hoppade nästan i taket då musiken började. HERREGUD om det inte var störande. Just nu har jag upp en massa flikar för jag håller på med mycket då jag letar efter gubbar på samma gång som jag läser bloggar och facebookar så det tog en stund att lista ut var den spelades och sen få av musiken. Som heller inte var särskilt bra -.- SLUTA TVINGA ER MUSIKSMAK PÅ FOLK SOM INTE VILL LYSSNA PÅ DEN -.-

Och till alla er som funderar på att lägga en musikspelare på bloggen i framtiden, tänk på att ingen vill bli påtvingad att lyssna på er musik eller överraskad då den helt plötsligt börjar spelas. Inget ont mot musikspelare men TÄNK LITE SÅ MÅR ALLA BÄTTRE AV DET ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0