Tack söta, snälla, bästa....

...Katarina och Annika för världens bästa kväll.

Igår for jag och Katarina till Annika. Vi gick från skolan, först till affären aka Sampin och sen hem till Annika där vi pratade, gjorde kladdkaka, såg på en inspelaning av Finland 90 år (alla lågstadier samlades i Petalax och hade olika program), åt tacos och talade lite till ;) Katarinas mamma kom efter oss klockan 10 och skjussade sen hem mig. Hemma såg jag på Idol där Daniel åkte ut och sen läste jag till typ halv 3 .......

.....Vilket jag kanske inte skulle gjort. Idag vaknade jag av att Mathias ropar att jag ska vakna eftersom Jenny kom. Då var klockan 2 ^^ Anyway, hon skulle bara sälja lite godis så hon for efter en liten stund och Katarina skickade och frågade om hon och Annika fick komma så vi bestämde tiden till klockan 3. Nu är klockan 20 över 4 och än har jag inte sett dom. Borde kolla min telefon.

Hoppas ni får en bra fortsättning på dagen :) CIAO!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0