Strand-Mölle

Mamma och pappa drog iväg mig till Mölle på mat ikväll. Mathias hade fotbollsavslutning och jag var tydligen anmäld till den här avslutningen. Kunde lätt ha vägrat men jag kände inte riktigt för att laga mat åt mig själv så jag släpade mig dit. Hann fota lite och sen åt vi. Medan kaffet pågick ringde min engelskalärare Bernice och undrade om hon fick låna min engelskapresentation i Prezi till en fortbildning för skolans lärare. Det var något om att visa hur en presentation kunde se ut och hur man kunde använda den på en Smart Board osv. Jag sa så klart ja. Kul att hon gillade den iaf ^^

Har hittat några fler personer också. Har lite kvar dock. Börjar lixom få slut på ideer. Maybe you can help??



Någon som kan namnge någon av dessa?? Please tell me in that case. En länkning kan ni allt få för besväret :)


Kommentarer
guevacci

Cha, vad gör du? =)

2010-10-21 @ 13:35:21
URL: http://guevacci.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0