Say One Word

1. Var är din mobiltelefon? Bredvid
2. Var är din andra hälft? -
3. Ditt hår? Kort
4. Din mamma? Superbäst
5. Din pappa? Bästast
6. Det bästa du vet? Böcker ♥
7. Din dröm inatt? Dedu
8. Din dröm/ditt mål? Framtiden
9. Rummet du är i? Sovrummet
10. Din hobby? Fotografera
11. Din skräck? Mycket
12. Var vill du vara om 6 år? -
13. Vart var du igår kväll? Promenad
14. Vad är du inte? Långsint
15. En sak du önskar dig? PENGAR!!!!
16. Var du växte upp? Malax
17. Det sista du gjorde? När?
18. Dina kläder? Svarta
19. Din TV? Ingen
20. Ditt/dina husdjur? Tiger ♥♥♥

 

21. Din dator? ASUS
22. Ditt humör? Glad
23. Saknar någon? Yes
24. Din bil? Jatack
25. Något du inte har på dig? Jeans
26. Favoritaffär? Många
27. Din sommar? TOTALBÄST!!!!
28. Älskar någon? Maybe
29. Favoritfärg? Alla
30. När skrattade du senast? Rasten
31. När grät du senast? MinnsEj


Snodde det här av en annan bloggare. Man får bara svara med ett ord, svårt om ni frågar mig. På nr. 4 och 5 svarade jag ärligt, för vem hatar sina föräldrar innerst inne???


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0