And I was like: NOOOOO!!!!!!!!!

Wish I had my camera today. Hann ca 50 meter utanför dörren imorse så ville jag springa tillbaka efter kameran. Himlen var helt UNDERBAR!!!! Den var gul, orange, lila, rosa och ljus blå/babyblå i olika skikt. Jag blev så besviken över att inte ha kameran i handen. Hoppas det kommer fler sånna dagar. Om jag varit morgonpigg skulle jag vaknat tidigt på helgerna och gått ut på fotorunda ^^ Men nu är jag inte morgonpigg, särskilt INTE på helgerna.

Anyways, dagen har varit så bra en totalt skitmåndag kan vara. Nu är det snart dags för en promenad. Har hittills jobbat lite på en engelskauppgift. Får fortsätta imorgon. BYE!!!



En av flera som jag laddat upp på min Flickr nyligen, kika in HÄR


Kommentarer
SOFIA [GASPEDAL.BLOGG.SE]

vilken härligt höstig bild :)

2010-10-15 @ 20:50:50
URL: http://gaspedal.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0