-.- -.- -.- -.- -.-

Blev så jä*la sur på min lillebror ikväll. Jag hade bakat kladdmuffins och så frågar han om han får ta. Jag sade NEJ eftersom jag skulle ha dem till skolan imorgon och eftersom det inte hunnit kallna. När jag tittar dit igen har han likväl tagit en muffins och sitter och proppar i sig den. Trodde ju att jag skulle explodera. "Men mamm sa att ja fick" var hans försvar. MEN JAG DÅ??!! Det var jag som bakade dem, det var jag som garnerade dem och det är jag som ska ha dem imorgon, alltså borde jag ha något att säga till om. Kanske jag hade lugnat mig om han inte tagit den STÖRSTA jä*la muffins han hittade på plåten -.-

Sen har jag inte kommit så mycket längre framåt på personerna. Och Vanessa hade rätt, det är Al Capone ^^

Nu ska jag kolla om jag hittar någon fler, försöka ta mig i duschen och sen marsch i säng för mig. Borde somna tidigare men det blir bara inte -.- Anyhow, GOODNIGHT AND SLEEP TIGHT!!!



This is Al Capone ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0