Gossip Girl

Gossip Girl är faktiskt SJUKT BRA!!! Om någon mot all förmodan missat det....

Serena - Hon har så sjukt cool stil och supersnyggt hår. Dessutom är det hon som alltid trasslar till det för sig. Jag har alltid gillat henne. Hon och Dan passar enligt min åsikt bäst ihop men visst har hon träffat andra som varit bra också.

Blair - The drama queen. Gillade inte henne i början men i kombination med Chuck Bass kan jag inget annat än älska henne. De har en dynamik som gör allt intressant och man väntar bara på nästa överraskning. Hon har inte direkt drömstilen men någon gång får hon till det.

Chuck - Gudars om han inte är snygg!!!! Och sen har han pengar också. Höll på att dö då jag såg sista avsnittet av säsong 3 men dom redde upp det till säsong 4 så jag är lycklig som bara vad. Han har en mystik man aldrig blir klok på och tillsammans med Blair blir han komplett. Ingen Blair utan Chuck och ingen Chuck utan Blair.

Nate - Också snygg som tusan men lite mer oskyldigt. Han är 100 gånger ärligare än Chuck och är superlojal när han väl fäst sig vi en person. Det är supergulligt att han är så tillgiven sin familj och speciellt då sin mamma. Han är även den vuxnaste av alla.

Dan - Den fattiga killen från Brooklyn som helt plötsligt blir en i den inre kretsen då Rufus och Lily gifter sig. Han är väldigt bestämd och driver ofta igenom sina beslut fast det inte alltid blir som han tänkt sig. Han och Serena var ett par och jag tyckte dom var supergulliga men han och Vanessa är som gjorda för varandra.

Jenny - Dans lillasyster som gjorde allt för att bli som Blair. Något hon inte lyckades med. Men hennes stil är om än ännu bättre än Serenas och jag skulle dö för att få vara lika bra på att sy som hon. Hon har hunnit med många skandaler och gjort mycket annat men jag gillar hennes sätt att tänka.

Vanessa - Dans bästa vän och senare flickvän. Hon har lite mer avslappnad stil fast ändå snygg därför platsar även hon bland snyggast stil. Hon kan precis som Dan gå lite väl långt för det hon tror på men har oftast bra värderingar och uppfattnigar om saker.

Eric - Serenas lillebror som hunnit vara på psyk (i början av GG) och som gjort mycket annat, en del bra och en del dåligt. Tyckte han var snygg ett tag men nja. Han är mera gullig.

Lily - Serenas och Erics mamma som gifter sig med Rufus efter en jäkla massa velande. Och dom passar som hand i handsken. Tycker hon kunde tro lite mer på Serena.

Rufus - Dans och Jennys pappa som gifter sig med Lily och kommer in i en värld av stora pengar och andra härvor. Han klarar sig okej för att ha bott hela sitt liv i Brooklyn.

Dorota - Blairs supercoola hushållerska med världens gulligaste accent. Gillar henne skarpt ;)


Summering: Gossip Girl skulle inte alls vara lika bra utan Blair och Chuck. Dom ger det hela karaktär och drama. Serena bidrar också lite, precis som Nate och Dan. Alla gör sitt men Blair och Chuck är bäst. SÅ DET SÅ!!!

Åsikter på detta??!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0