Oh boy.....

Glömde säga att bloggningen skulle bli låg igår ^^ Jag och resten av gänget drog till Annika och hade kul där. Efter lite problem med tortillaköp o.s.v befann vi oss alla hos Annika. Jag, Jenny och Kicka gick dit. Mycket hann vi fundera över. Bland annat hur Helena kan var så mycket äldra än Maria fast de ser lika gamla ut, hur gamla andra lärare kan vara, vad vi tycker om diverse andra saker och var vår Husselärare Kerstin bor ;) Mycket lärarsnack nu när man börjar tänka efter. Ajja, sen åt vi tortillas och snackade om annat. OCH såg Finland 90 förstås, Katarinas favorit ;)

Idag ska jag ta det lugnt. Laga lite mat och städa lite i rummet kanske. Hinna ut och gå. Typ. Sen ska jag gästblogga hos Jenny också. Så kika in ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0