........

På PRAOn tänkte jag flera gånger dom tre sista dagarna att jag gärna skulle byta och få vara i skolan men nu vet jag inte riktigt. Vi har fått fysik och geografi på vår lott. Sen har vi ju modde, matte, finska, samhälls, engelska och gymnastik plus tillval men man lyckas ändå sitta och längta bort. På tillvalen är det ju skönt men resten av timmarna är lite halvdana. Sen blir jag otroligt störd på folk som ska stjäla ens kunskap stup i ett. Idag på geografi sa jag en sak i början av lektionen som sen kom som fråga någon gång i slutet och då skulle en tjej i klassen vara lite präktig och räcka upp handen för att svara fast hon bara lyssnat av mig :S Tror t.o.m. Tina (läraren) SÅG hur irriterad jag blev på det, men hon fattade antagligen att jag kunde det ändå.

Igår hade vi innebandy på gymnastiken och det var faktiskt kul. Aldrig gillat innebandy men det var kul. Gjorde t.o.m. ett mål :) Men sen hann jag stiga snett också så igår var min fot superöm hela kvällen :S

Kanske ska åka på bio imorgon. På Harry Potter och Dödsrelikerna del 1. Men det är inte supersäkert. Mamma kan säga nej ännu (har inte fått något svar). Men Linda kunde i varje fall inte så jag kanske ska åka med Hanna och några till istället :)

Borde leta upp min atlas också men det får bli sen, nu måste jag ta itu med BlogLovin. Har över 400 inlägg att läsa :S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0