4 saker

Blev utmanad av Tescho

4 TV-program jag ser:

1. Gossip Girl
2. One Tree Hill
3. Förhäxad (Charmed)
4. The Hills

(Kollar alla på nätet eller datorn men ja....)

4 saker jag gjort idag:
1. Lagat mat
2. Cyklat till affären
3. Varit ute och gått i Vasa (för att kolla runt lite inför PRAOn)
4. Stickat

4 saker jag längtar efter:
1. Jullov (vissa dagar)
2. Min födelsedag (1 månad och 11 dagar kvar ;))
3. Ikalis
4. Showdance ;)))

4 saker på önskelistan:
1. En Ipad (den ser så jättecool ut och jag har länge kollat på en)
2. Fotosaker (Objektiv, större väska, fjärrutlösare, reflexskärm, filter osv.)
3. Photoshop CS5
4. Att få börja på KIPINÄ

4 personer jag utmanar:
1. Alla som läser dethär
2. DET gället även DIG!!!!
3. JA, JUST DU
4. Jag menar det, DU!!!!

Om du kommenterar i detta inlägg spanar jag in dina fyra saker också ;)



Kommentarer
Tescho - web design, photography & doggies

Jullov låter inte helt fel :) Kanske dags att börja skolan igen, hehe.

2010-11-07 @ 21:02:38
URL: http://tescho.se
mellyy

hmm .. måst väl gör e då -.- ;)

2010-11-08 @ 09:01:52
URL: http://jennyveronica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0