Skola imorgon -.-

Jag har seriöst inte orken för skolan imorgon. Kommer säkert att få tvinga mig upp ur sängen imorgon. Igår vaknade jag kl. 10, läste till 2, steg upp och började baka. När mamma kom hem fyllde jag tårtan och sen gjorde jag typ inget tills Jenny kom nån gång klockan 8. Vi spelade kort och var på datorn (det gamla vanliga hahah :P). Hon for hem någon gång klockan 11 då jag började se en film. Någon gång 12 somnade jag eftersom jag inte orkade se filmen klar.

Imorse for jag på gudstjänst och sen garnerade jag och tog kort av tårtan. Sen börjde jag med morsdagskortet och såg på något farsprogram pappa spelade in igår. Vi åt (plommonspäckad inrefilé) och sen åt vi tårta. Pappa sa att vi skulle se slutet av farsen (som han avbrutit eftersom han skulle se på Formel 1) men då började han se på fuskbyggarna ist. När han sett det färdigt, så såg vi farsen färdigt, sen slog jag om till kanal 5 och såg gey's anatomy, cougar town och gossip girl. Efter det har jag bara suttit på datorn. Såg nyss färdigt Benjamin Buttons otroliga liv. Bra film, men det tog ett tag innan jag fick in accenten i huvudet :P Först då förstod jag filmen till fullo.

Hoppas att alla haft en bra söndag och hoppas ni varit snälla mot era mammor nu då :P

GODNATT VÄRLDEN!!!!



Gossip Girl är en jättebra serie som jag gillar skarpt :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0