Känner mig lite OFF typ....

Jag har en konstig känsla i kroppen. Det känns som att jag är här men ändå inte. Jag är glad men på samma gång lite.... ledsen? Nä, kanske sorgsen är rätt ord. Jag vet inte vad det är men något är det. Att lyssna på musik hjälper jättemycket. Spelar ingen roll om det är lugn eller snabb musik, bara musik. Dessutom kollade vi en film om Tjernobyl på biologi och sen kom Jenny och Emilia från gymnasiet och berättade om sin projektresa till Auswitch. Inget som direkt hjälper. F*n vad hemskt. 1,1 MILJONER judar, romer och polacker (cirka) dog där i Auswitch och i Tjernobyl hölls folk i mörkret angående olyckan. Dessutom finns det 24 andra koncentrationsläger som tyskarna använde. Bl.a. Treblinka, Sachsenhausen och Belzec.  Man blev ju halvt deprimerad..... Men nu lämnar vi detta ämne.

I lördags var jag till Seinäjoki på fotboll och också i söndags. Det blev en 7:e plats för Mathias lag och Vicky var med. Synd att Daisy inte kom :/ Sen i måndags stannade jag efter skolan och arbetade på klänningen. Vi fick rosetten jag ska a i ryggen klar. WIHIII!!! Idag hade vi nån "moposkola" och så fick man prova att köra nån bana med vespa. Jag tror inte det var så många flickor som testade. Jag gjorde det inte i.a.f.

Tänk att nästa lördag slutar vi skolan. VI BÖRJADE JU 8:AN FÖR TYP EN MÅNAD SEN KÄNNS DET SOM!!! Imorgon har vi matteprov och på fredag har vi biologiprov. Sen är det inte mycket mer. Jo, vi spelar volleybollsmatch mot 9b imorgon. Tänker inte uttala mig om vem som vinner för jag vet att jag kan få äta upp det. Fast visst hoppas man ju någonstans långt bak på en vinst :P

Nu ska jag tvinga mig igenom resten av alla inlägg på BlogLovin som jag missat. SEE YA!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0