Hoppas att morgondagen för med sig något bättre

Jag missade bussen imorse. Men som tur var så var mamma hemma så hon skjussade mig till en annan hållplats. Sen hade vi matteprov, som jag tror gick bra. Vi förlorade matchen mot 9b och Nata gav mig flera pikar efteråt eftersom jag missade sista bollen. Men Nedim var där också och jag ropade: "Tar du Nedim??!!" så det var inte helt mitt fel. Dessutom var det typ 100 andra bollar som någon kunde ha tagit så att vi skulle vunnit något av dom 2 seten vi inte vann. Men det var nära. Första vann vi, andra vann 9b och sen i sista så var det 14-14 då jag/Nedim (vem av oss som nu gjorde fel) missade bollen. Nata såg ut som en citron. Stackarn tog det lite väl hårt..... Men vi bjöd iaf på lite motstånd :P Hon kommer väl över det antar jag.

Sen när jag kom hem fann jag att en av de mest störande personer på hela jordklotet tydligen "bjudit in sig själv" fast min lillebror sagt NEJ! Jag hatar verkligen att ha honom som granne. Andra kan jag stå ut med men han är så störd att man blir galen. Och självgod och blåst kan man tillägga.

Och nu har jag äntligen kommit igenom alla Bloglovininlägg. Missar man en dag så har man saker att ta igen och lämnar man sen hälften till nästa dag så hopar sig snart inläggen. Kom på igår att jag vill till stan. Vilken nyhet va??!! Och sen vill jag på bio. THE LAST SONG!!! Någon mer än Kicka som kommer??!!

Nu ska jag gå ut och kanske fota lite eller nåt. Kramar i massor!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0