Åldersgräns på Eclipse?

Läste just att man funderar på att sätta 15 års åldersgräns på Eclipse, något som jag inte fattar då man inte haft det på de tidigare filmerna. Många Twilight-fans är ju under 15 så vad är poängen? Filmen kan ju inte vara SÅ hemsk, inte om dom har gjort den enligt boken till största delen. Jag undrar vad dom väntar sig uppnå med åldersgränsen? Jag hinner ju själv inte fylla 15 innan Eclipse går på bio i sommar så det är ju lite tråkigt men inte lika livsviktigt som det kanske är för andra, mer "bitna" fans. Vi får se hur det blir.....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0