Who would have guessed....

...that it's wednesday tomorrow?

Nu är jag klar med bakningen. Och på avsevärt bättre humör. Grejen med mig är att jag aldrig kan vara sur över något länge. När jag blir arg på mamma går det oftast över på ca. 5-10 minuter och sen känner jag mig dum över mitt utbrott och blir lite generad över att jag blev så arg......

Klockan börjar närma sig 10, det är skoldag imorgon och sängen börjar kalla.

Sov gott och dröm söta drömmar ♥

Malin



Min söta gulliga och trötta Tiger ♥


Kommentarer
Anni

Aaaw va han e gullig tide!:)

2010-05-22 @ 19:29:25
URL: http://babybliss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0