Tillval (Y)

Imorse hade jag för en gångs skull inte lika bråttom..... trodde jag ja. När jag var halvvägs såg jag bussen.... tur att chauffören såg mej :P Dagen har varit BOOOOORING!!! Bara rella och modde som var något att ha.... Engelska har blivit så tråkit. Vi fick förresten veta vad vi fått i tillval på nian. Trodde aldrig att jag skulle få allt jag ville ha men det fick jag (Y). Huslig Ekonomi, Textilslöjd och Bildkonst i A-Tillval och Showdance i B-Tillval. Med Jenny har jag bildkonst och textil och Katarina har showdance med mej :)

Undrar vad jag har för fel. Jag vill baka hela tiden.... Inte till mej själv men till andra. Alla blir så glada om de får en muffins eller en mockaruta. Laga mat är också jättekul.....

Nu ska jag gå... Bye Bye

Malin



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0