Svar + Godmorgon :P

Kattis om JIPPIE!!! (Y):

Du får tillstånd av mig att sätt upp bilder :D men kan du sätt bilderna från igår och sen festen hos jenny i en privatmapp på facebook så vi kan ta bilderna därifrån?:D

SVAR:

Visst kan jag publicera dem på facebook i en privat mapp men tänker först fråga om inte någon har ett 4 GB:s USB minne. Jag kan lägga in alla bilder från både igår och förra fredagen på det och så kan alla ta hem minnet i tur och ordning och så blir det bättre kvalitet på bilderna :P

Sen HANNA så undrar jag om jag kan få bilderna du tog igår på något sätt..... Typ genom att låna ditt minnekort eller något.



Sådär annars vaknade jag för ungefär 2 och en halv timme sen. Låg och dåsade i en timme och sen började jag läsa Spejarens lärling 2 - Det övergivna landet. Ettan Gorlans ruiner läste jag ut för någon dag sedan. Bokens 237 sidor tog just slut och nu funderar jag på att ta tag i 3:an. Har säkert läst den serien 5 gånger allt som allt. Recensioner blir antagligen att räkna med :P

Annars vet jag inte vad jag ska göra idag...... Städa lite men trots flummigheten igår så är huset nästan inte råddigt alls :) så jag har inte SÅ mycket att städa upp. Blir väl antagligen att lata sig och läsa en bok :P

Ojnä.... Nu kom en av våra "grannar" (de bor egentligen inte så när oss men har inget bättre namn) hit. Lars Gullkvist. "JIPPIE!!!!" -.- Can somebody come and save me? Please? Tur att min lillebror bara träffar honom med ungefär två månaders mellanrum......

Näpp nu ska jag börja dagen med städning :P Really LOVELY :) *or not*

Malin



Okej kanske inte riktigt så ^^ men ni förstår ju tanken :P




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Golden StarDust

Mitt lilla liv i den stora världen. Inget speciellt, men det enda jag har!

RSS 2.0